Smarrigt

Linus innebandymatch gick super :) de vann stort och Lilliz gjorde hur många mål som helst, gissa om han var märkbart stolt efteråt :) Efter matchen var det snabbmiddag som gällde innan det var sängdax för både liten tös och Lilliz. Äsklingen är och tränar och själv har jag roat mig med att göra Rocky roads. Ser smarrigt värre ut. Hoppas nästan på att de inte är så goda som de ser ut, blir jobbigt att hålla fingrarna i styr då :) Isf får jag väl flytta in på friskis under julhelgen, där är ju ändå lite pass att välja på trots reducerat schema. Just nu sitter jag mest och klurar på klappar. Jag har några som jag har koll på och som "bara" ska köpas, men sen är det ett par jag inte har en aning om. Suck.. Lucas klappar hade jag koll på tills i em då han ändrat sig igen :/ Lagom kul att börja fundera ut något nytt nu då :S

Nattinatti

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Vad är rocky roads? Blev nyfiken kul med många mål han är ju jätte duktigt. Kram Marie

2008-12-18 @ 06:17:06
Så här sa: Sandra

Ha ha, jag varnade dig ;-)

Vi får köra några extra pass på Friskis i mellandagarna.

Men mörk choklad innehåller ju nyttiga antioxidanter och nötter ska ju va bra...hm..kanske inte jordnötter, och marshmallows innehåller ju inte så många kalorier. Det låter ju ganska nyttigt ändå. Eller hur, hi hi! (Just det ja, Dumlekolor är där ju också i...)

Kram

2008-12-18 @ 17:25:58
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0