Snickers å julkort

Idag blev jag och Alicen bjudna på frukost hos systerstor. Bra det, för vi passade på att planera inför annandagen då vi ska ha lite julkul för familjen. Syskon, syskonbarn och våra föräldrar träffas och har lite lekar och annat kul :) Ser fram emot det! Efter frukosten åkte jag och Skörp (hmm.. Alice) hem. När Lilliz kom och vi ätit mellis passade vi på att göra Snickers. Mums! Kul att få lite julgodis fixat.  Snart ska Lilliz och jag in till stan och han ska klippas. Därefter har han innebandymatch. Allra första matchen så gissa om han är taggad :) Ikväll ska jag göra Leilas rocky road som Sandra så snällt tipsat mig om :) Tack för det!

Förresten så tror jag att alla nära och kära har fått årets julkort från oss i lådan nu och eftersom jag är så himla nöjd med det så slänger vi in en bild här ;)




***Inte så bra kvalité på bilden, men fint iaf :)***


***Lilliz slickade skålen efter vi gjort Snickers***


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Åh, vilken underbar bild på Alicen. Jag förstår att du är nöjd. Och så fint du pysslat med snöre. Superfint! Det ser nästan ut som hon sitter i julgröten, hi hi!

Dina pojkar är så söta också.

Jag blev nyfiken på Snickersreceptet. Kanske nåt man skulle testa...

Kram

2008-12-18 @ 17:29:01
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0