Trist

Uttråkad, ja det är bara förnamnet det. Längtar till friskis just nu, inget rår på rastlösheten så som ett jympapass. Hinner dessvärre inte med något pass idag för ikväll är det middag på stan med mammorna :) Ska bli skönt faktiskt,  jisses vad trist det är att bara gå omkring här. Mest innebär det bara att bära, bära och just det..bära. Alice vill inte vara på golvet i många sekunder. trött och hängig är hon. Tycker verkligen synd om henne. Hon verkar så orolig, inte undra på det - hur ska hon kunna veta varför hon mår så dåligt?! Försöker få henne att vila en stund nu men vet inte om det lyckas. Annars får det bli en runda i vagnen. Inte farligt att vara ute med lite feber sägs det ju. Fast hon borde verkligen sova, hon har i stort sett inte sovit något alls idag.

Kaffe har jag fått iaf. Tack för det! Lilliz kom instörtanden från skolan när mormor och "morfar" var här och fikade. Det var julfika på skolan i em och självklart ville han inget hellre än åka dit. Med en sjuk Alice var det dock inte läge för mig att köra, men Lilliz vädjade till mormor och "morfar" som snällt ställde upp. Tack, tack!! Tror Lilliz varit nästintill otröstlig om han missat det, han hade ju t.om bakat egen mjölkfri kaka :)

Näähä verkar inte som om min flicka tänker sova alls idag :/





Kommentarer
Så här sa: Marie

Kan ju vara skönt o komma hemifrån en stund ikväll. Vilken tur Linus hade att mormor o morfar var där precis idag! Ha en skön kväll o njut av maten o sällskapet. Kram syster mellan =)

2008-12-09 @ 17:57:53
Så här sa: Sandra

Stackars er! Inte kul att sitta på akuten. Och inte blir man klokare av ett besök där heller. Jag vet precis vad du menar.

Hoppas du får en trevlig middag ikväll iaf.

Det är ingen större bättring här hemma heller. Vilket ju tyvärr innebär att vi inte ses imorgon heller :(

Hoppas vi kan träffas snart!

Krya på er! Stor kram

2008-12-09 @ 19:24:17
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-09 @ 22:23:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-09 @ 22:26:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0