5 december

Äntligen har vi fått träffa lite folk :) Alicen har varit hur pigg som helst idag och vi begav oss till Barbacka för en supertrevlig fm med mammor och bebisar! Tack för idag, det behövde vi :) Efter bus, lek och fika på barbacka tog en vi en liten runda på stan och hamnade då även på po.p. Där råkade jag även köpa en klänning till Alice. Ikväll blev det ett pass på Friskis och nu ska jag slappa soffan. Skulle egentligen varit ute på partaj med jobbet, men jag orkade inte. Är förkyld och av lite olika anledningar inte helt på topp.

Blev ett kort inlägg men bjuder på lite härliga bilder ist ;)

Trevlig helg!





***Nyvaken och på bra humör***


***Underbara finste dig***


***Äter ofta själv numera, det blir gaaanska kladdigt***

Kommentarer
Så här sa: Sandra

Underbara bilder på supersöt tjej!

Skönt att ni mår bra igen.

Ha en trevlig helg!

Kramis

2008-12-06 @ 11:09:03
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Cicci

Trillade inom din blogg.

Vilka underbart härliga bilder på din Alice =)

2008-12-10 @ 13:37:43
URL: http://cicci.påwebben.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0