Juldagarna

Så var de tre juldagarna över :) Men här njuter vi av jul lite till. Juldagen var vi hemma hos mina föräldrar och firade med pojkarna. Världens sötaste tomte dök upp minsann :) T.om. jag fick en fin julklapp, en vattenflaska av mina sötgrabbar som Lucas köpt. Finns ofta en tanke bakom hans paket och en vattenflaska behöver man om man är på friskis ofta :) Annandagen firades med hela tjocka släkten i fjälkinge scoutstuga. Jag å systerstor hade fixat med lekar och skoj där, det blev lyckat! Inte så lätt när vi ska träffas alla - vi är ju en himla massa folk så det blir inte så ofta. Midsommardagen har sedan länge varit stående, men i år tyckte vi det kunde vara kul att få ses till jul också.

Ett av de roligaste inslagen under lekdagen igår var när det skulle byggas snögubbe. Två lag, många tidningar, tejp och lite annat delades ut, sen gällde det att skapa den största snögubben. Kolla in resultatet nedan :) Förutom snögubbebyggande så bjöds det på; hela havet stormar, jul-frågesport, julsångs-skrivande och stafett. Kul!

Idag har vi varit i stan en runda. Snart Alicens födelsedag ju. Julklapparna är knappt öppnade och nu är det dax att fixa nya paket. Beställde en vit brio spis idag, hoppas nu den kommer innan födelsedagen bara. i stan finns de inte att få tag i nämligen, men på nätet hittade jag - till rea dessutom :) Var inom po.p också idag och det blev ett litet paket även därifrån. Självklart måste ju Stjärna ha en ny klänning på sitt ettårskalas :)



***Finaste tomten***

Lekdag:

    



***Snygga gubbar :)***
(Vinnaren står till höger)

Kommentarer
Så här sa: Miian

men wow vilken släktfest ;)

Ni verkar ha haft det super i jul!

Kram

2008-12-27 @ 22:08:14
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Carro

Asså vår gubbe skulle ju vunnit! Värsta moderna picassoverket, om än mer lik han i stefan & krister!! Haha, så fuuul ;) ILY!!

2008-12-28 @ 01:30:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: sis

Oj vilken kul kväll de blev, vi är bäst på att fixa så släkten får kul =) Tack sis. LOVE YOU

2008-12-28 @ 09:01:28
URL: http://Pajzon
Så här sa: Marie

Mycket trevligt var det tack för ni fixar kram Marie

2008-12-28 @ 15:22:28

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0