Granen

Skulle aldrig tagit det där jympapasset på friskis idag. Hade jag INTE gjort det så hade jag varit klar nu och kanske t.om kunnat njuta lite av den här kvällen :( Nåja antar att man inte ska klaga :S Klapparna är så gott som fixade, barnen har klätt granen och huset är relativt rent - vad mer kan man begära? (Att var och en plockar efter sig kanske?!) Inte på topp ikväll MEN jodå det har varit en BRA dag. Alice tyckte det var väldigt spännande med granen :) hon passade på att ta ner lite kulor från den när vi andra var på avstånd :) Nä nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen ska jag stupa i soffan en stund. Imorgon är det skolavslutning sen blir det en tur till stan igen. DÅ ska klapparna bli helt klara.

Förresten jag utfärdar en varning på the rocky roads! Hur i h-vete gör man för att sluta äta dem?! :P



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0