Badat =)

Underbara sommarvärme =) Har blivit en del strandbesök senaste dagarna. Igår skippade vi det dock, pojkarna var inte sugna på beachen utan de ville till badhuset (!!) Först blev det en liten promenad på stan, hittade fina shorts till grabbsen. Sen köpte vi fika och tog med oss ner till Tivoliparken. Efter fikapaus och en liten stund på lekplatsen, där Snorpan fick prova på att gunga för första gången vilket var jätteskoj, blev det bad på Tivolibadet. Både grabbsen och Alice uppskattade inomhusbadet massor. Kan förstå det, ibland kan det vara skönt med en innedag även när solen gassar. För min egen del hade jag självklart önskat stranden och där var vi till min stora glädje tillbaks igen idag och jupp t.om jag har badat =) Vi körde neråt Furuboda vilket hela familjen egentligen uppskattar betydligt mer än att trängas som sardiner i Åhus. Massor av härlig strand till förfogande och gott om plats att leka på, antar att vi kör dit även imorgon.  



Gunga är skoj!!


Bada åxå!!


Bus med storebror =)



Men oj så trött man blir av att bada och busa =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Alice är sötast i hela världen! Oavsett om hon badar, är på land, sover eller är vaken. Världens bästa o finaste unge! Saknar er!!! Pusskram

2008-07-30 @ 22:40:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0