Fixat

Fått lite fixat idag. Lite mer städ här hemma i fm och sen var jag i stan en runda med mellansyster. Köpte frukt och grönt på torget till M´s fest på lördag. Träffade Bästa och Linus i stan så det blev självklart  fika med dem =) Ikväll har jag och M varit och handlat maten till festen, Snorpans farmor var här och passade henne så lyckliga bebis slapp affären. Efter en snabb runda till Maxi (men med allt inhandlat hoppas och tror jag) bar det hem igen och vi satte upp partytältet. Imorgon ska det bäras stolar, bord och fixas lite annat sen är förhoppningsvis det mesta klart =) Imorgon ska jag även packa lite till pojkarna som ska tillbringa hela nästa vecka hos sin pappa. Linus är ju där redan så det dröjer ett tag innan jag får träffa honom :'( Saknar honom nu! Men pratade iaf med han i telefon idag och han har hur kul som helst med sin kusin så självklart trivs han som fisken i vattnet. Lucas kom hem idag från sin kompis och deras sommarstuga. Han längtade hem.. ja mest efter lillasyster antar jag, som han ju är galet glad för =)

Allice förresten, hon bajsade på toaletten idag! Jupps sant! Hon är alltid ledsen och gnällig när det är dax att bajsa - jämt jättehård i magen. Så idag när hon satt i gåstolen och bröt ut i ett illvrål och jag direkt såg, hörde och fattade varför hon var ledsen så tog jag av henne blöjan och höll henne på toalettstolen. Duktiga bebis fixade det galant. Lite galet, men jo det är faktiskt alldeles sant =)





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0