Liiiten 6-månaders bebis!

Tosselilla blev dagens utflyktsmål. Blev en bra dag, en lagom dag med både bad (nää INTE jag, men t.om. Alice badade faktiskt) och andra aktiviteter. Mysigt att bara vara. Finns ju en del att hitta på där och barnen roar sig från minut ett. "Bara" att packa lite fika, badkläder och Alice-tillbehör och åka. Sen är hela dagen räddad åtminstone om det är soligt och det var det ju idag =)

Idag är lilla Snorpa ett halvår! Galet ju, en 6-månadersbebis!! Ett halvt ÅR sedan jag fick pussa den där blöta klibbiga sötungen för första gången. Suck.. tiden rusar, men jag tänker njuta bebis lääänge till. Snorpor växer nog inte så fort, kommer säkert va mammas (ja ok OCH pappas) lilltös lääänge =)

Nä nu dax att se till så barnen kommer i säng ikväll, jisses de vänder ju på dygnet. Sen mysagosa min M. ÄLSKAR han!




Liiiten bebis för 6 månader sedan


Liiiten bebis badar Tosselilla =)

Kommentarer
Så här sa: mämme

Tänk vad tiden går, redan så stor och en riktigt fin liten tjej med glimten i ögat! Hoppas ni får en underbar sommar i Sverige! Ha det bra och var rädda om er! Kramar från oss i Spanien

2008-07-05 @ 12:55:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0