Mig <3 solen

SOLEN är här, jihoooo - stanna nu kompis, heeela sommaren =)

Imorgon får det bli lite bad. Mysigt, man vet ju liksom inte om solen lyssnar på mig eller om den sticker igen om ett par dagar. Lika bra att passa på. Idag och igår hjälpte jag Bästa Carro lite i deras nya hus. Jodå vi jobbar på och det går framåt. Den riktiga flytten blir först till helgen men innan dess är det ju skönt om så mycket som möjligt är fixat. Huset är jättefint och det kommer bli hur bra som helst. Får jag vara kräsen så finns det dock ett liiitet fel.. det ligger inte här granne med mig =) men fååården går fort.

Iaf när det är jag som kör =) 

Nu duschen, sen soffan, sen sängen.

Nattnatt

Kommentarer
Så här sa: Carro

Jag kan inte tacka dig/er för många gånger, för allt du/ni gör för mig/oss! Det betyder såååå mkt! Vi jobbar bra, men imorron förtjänar ni lite ledighet och mys med barnen! ILY!!

2008-07-02 @ 23:58:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0