SAKNAR :'(

Åhhh vad jag saknar mina pojkar ikväll!! Håller på att längta ihjäl mig efter dem =( Känns som om det är en hel evighet sedan de var hemma. Idag är de på Kolmården och jag vet att de har det toppen MEN jag saknar dem så det gör ont just nu :'( Lilliz kommer hem imorgon, medan Lucas ska stanna någon dag till hos grabbsens pappa.

Idag blev det lite fixat här hemma. En hel del tvätt att ta hand om när man varit iväg ju. Sen blev det stranden, mysigt!! Systerstor med make och Carolinus var där =) Nu snart dax för middag och sen ska jag bara ta det lugnt. Känner mig lite trött ikväll.


 

JAG ÄLSKAR, SAKNAR, ÄLSKAR, SAKNAR, ÄLSKAR ER!!!!



Kommentarer
Så här sa: Mellizz

Klart man saknar sina barn när dom inte är hemma, tur ni fick en härlig dag på stranden iallafall, jag fick det på jobbet, värmt har det varit ha det bra alla kramar från Mellizz

2008-07-26 @ 20:41:04
Så här sa: Carro

Gött att träffas igen :) Bläää jag hatar att sakna...gör ont och är galet jobbigt! Snart får du träffa dom igen! ILY!

2008-07-26 @ 23:52:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0