Tisdag fm.

Hallå...solen var e du??? Jag vill verkligen ha strandväder NU!! Blir inte mycket gjort här idag, M jobbar denna veckan och grabbarna roar sig på olika håll. Lucas sitter just nu och väntar på en kompis, han ska följa med dem till deras sommarstuga. Alice sov länge (och då gjorde ju jag också det) idag. Sen blev det frukost och efter det en välbehövlig Alice-dusch. Jisses som hon kan se ut efter en måltid =) Nu väntar jag mest på att Snorpan sa vakna efter sin lilla vila. Sen ska vi till BVC på läkarbesök. Efter det blir det kanske en tur till stan, finns ju liksom inte så mycket annat att hitta på. Känner mig liiite uttråkad och rastlös faktiskt =/



Jodå.. det blev en dusch efter frukosten =P

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0