stan-dag+partaj-kväll

En dag på stan blev det idag. Nya solbrillor till mig (fjärde paret den här sommaren, liiite trött på att inga vill hålla) och en kasse med små nödvändigheter till Snorpan. Mysig att gå i stan. Alice gillar också det, toppen att sitta i vagnen och spana på folk ju =) Träffade C o L och vi fikade lite tillsammans. Langos till mig o C, wokad ÄLG till övriga (FY F-N  vad äckligt!!)
 
Näpp.. Nu ska jag ta en titt i  garderoben (och det brukar inte vara så livat precis) vi ska nämligen på partaj ikväll. Storebror har fyllt 40 och det ska givetvis firas =)

Längesen jag bjöd på en gobild nu, men självklart ska jag dela med mig. Titta och njuuuut:




AHHH VAD MIG KÄRLEKAR DIG!!! UNDERBARA GULLUNGE!!!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0