En busekompis!

Imorse vaknade Snorpan i ite mer lagom tid. Vid åtta var vi uppe och innan dess hade vi både hunnit med välling och mys en låååång stund =) Efter att jag snabbt konstaterat att det inte var strandläge idag heller så började jag städa. Trist, men nu är här faktiskt helt ok med rena lakan, torkade golv och en hel del undantvättat. Mellansyster ringde och ville ha kaffe. Trevligt =) Sen kom Carro å Linus på besök, de hade med frallor så det blev göttefika! Mamma ringde också och sen kom även de på kaffe. Alltid trevligt med sällskap. I em körde jag å syster till ÖB, handlade lite engångartiklar och annat inför lördagens fest.

Förresten så har min Bästa Carro en bääääbis i magen =) Åhhh så glad för deras skull!! (Och för att jag kanske kan låna h*n ibland å få bebisgosa lite=) En liten busekompis till Snorpan ska anlända strax efter Alice ettårsdag i januari!! *GLAD GLAD GLAD*


Känner lite på min gudmor!
Förresten lova att jag får leka med busebäsi sen Bästa!!!!
.

Kommentarer
Så här sa: Mellizz

Ja så kul för Carro o Linus sen är det alltid kul o träffas,o kul med fest =)

2008-07-16 @ 22:47:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0