Fest!

TACK alla som hjälpt till med att ordna festen ikväll. Ett super-mega-tack till Mellizz och färmor för att de verkligen hjälpt till att ordna festen ikväll. Tack Bästa Laline för att du asat på Snorpan =)  Allt gick hur bra som helst.. ja förutom vädret då om man nu får lov att vara lite kräsen och det får man.. Var ju liksom inte det lilla regnet som kom heller =( men förövrigt var det jättetrevligt! Kul med partaj och jag tror att även min älskade födelsedagsnöffe känner sig nöjd. Nu ska jag krypa ner till vår flicka. Jag är jävligt trött. På en hel del, men mest fysiskt slutkörd. Imorgon väntar städ och undanplock och jag tänker ta det i min egen lilla takt. En sak att tänka på: Bättre att snacka om det man vågar stå för än att enbart försöka samla poäng. Menlösa poäng hamnar oftast på minuslistan till slut.

Tack ALLA som gjorde den här kvällen kanon!!





Kommentarer
Så här sa: Mellizz

Tack för en mycket trevlig fest! Som sagt vädret kan man inte rå på men det blev ju hur bra som helst!!Kram

2008-07-20 @ 12:27:38
Så här sa: Carro

Tack själva. Det var kul :) Gött med trubadur, hur mysigt som helst ju. ILY Puss

2008-07-20 @ 16:00:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Pajzon

TACK; TACK för en super trevlig kväll. Längesen jag hade så kul!! men eftersom de fanns många "SOLSTRÅLAR" på festen märkte man knappt av regnet :)

2008-07-23 @ 08:22:55
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0