(+,-)

+ ...Har varit på studentfest en liten stund ikväll, trevligt så länge det varade =) Grattis Jeppe till studenten!! Till Fredde och Nicke vill jag bara säga: Ni är så jäkla bäst, underbara, fantastiska!! Freddes tal var klockrent - en upplevelse. Sången F o N bjöd på, ja den kan jag inte förklara -den ska man höra =)

+ ...Jag är glad att jag fick en dag tillsammans med Laline igår, det gjorde mig gott...

+ ...När jag går och lägger mig brukar jag fundera över positiva händelser som varit under dagen. Ikväll ska jag tänka på skolavslutningen i fm som jag följde med Lucas på...

- ...Imorgon hoppas jag det finns lite mer positivt att förgylla tankarna med, för idag ha det mest varit en h-vetes j-vla tråkdag...

- ...Mina tankar går fram och tillbaks och jag vet snart varken ut eller in, men jag vet att jag avskyr att fastna i grubbleriets evighetshjul...


Nattinatti



Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja dagen igår var mkt bra =) Hoppas vi ses ngt mer i helgen! Sov så gott om du kan släppa alla grubblerier! Puss ILY!

2008-06-06 @ 00:21:38
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0