Blääädag

BLÄ känner mig sur, tvär, trött och trist idag! Vet inte varför, är väl bara en sån där BLÄDAG =/ Jag och Snorpan tog en lång promenad i fm. Valde mellan det och att städa och även om jag verkligen borde valt alternativ 2 så kändes det  skönt när vi väl kom ut. Promenader är bra på många sätt! Gick till Vintergatan, Lilliz gamla förskola, och hälsade på. Kärt återseende =) Fick även en lapp med mig därifrån. Ansökan om barnomsorg, till Snorpan givetvis. Känns avlägset innan det blir verklighet att hon ska lämnas men med tanke på att vi bara kan tänka oss att lämna henne där och med tanke på deras långa kö så är det lika bra att lämna in lappen så fort om möjligt. I em har vi varit och babysimmat. Hämtade Lilliz lite tidigare från skolan så han följde med =)

Nää.. får väl försöka ta och rycka upp mitt tråkiga humör lite... Inte lätt när tvätt, disk och dammsugning är det som står överst på att-göra-listan. Suck!
 


Älskling är iaf go å glad =)
AHHHH JAG KÄRLEKAR DIG!!!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Fiiiina Alicen :) Hoppas dagen blev bättre love! Puss ILY!

2008-06-03 @ 17:02:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0