Har faktiskt...

...fixat lite somrig blogg alldeles själv =) Nöjd?! Njae, kanske inte med resultatet, men med att jag håller på att lära mig =) Svårt är det att slita sig iaf så klockan har blivit alldeles för mycket. Trots mitt usla humör tidigare idag så blev det en bra kväll. Grillat och myst. Imorgon nalkas det ny runda babymassage och sen hoppas jag att jag ska hitta Fredde nånstans i Skåne, tänker se om han kan slänga in en fika någongång under dagen =) Träffas ju inte så ofta eftersom han flytt våra trakter och numera pluggar i Norrköping. Senare imorgon ska jag till Bästa Laline och hjälpa henne packa (eller shoppa - vilket hon föredrar). Mig spelar det ingen roll, är bara så glad att jag ska få träffa henne <3


Natt natt

Kommentarer
Så här sa: Carro

Fin bloggen blev Bästa! Du vara duktig! Ska visa dig sen var du byter färg på rubrikerna oxå =) Nu ska jag pallra mig till jobbet, ses i em! ILY!

2008-06-04 @ 06:58:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0