Heja Spanien!

Idag är jag världens tröttaste, garanterat. Nattat Alice, slösurfat lite och nu väntar soffan på mig =) Meningen var att jag skulle kolla in finalen (med hopp om att Spanien vinner) men jag kommer förmodligen sova innan bollen ens är på plan. Satt uppe alldeles för länge inatt. Ibland behövs det. Ibland är nätter bästa tiden för samtal, då finns inga andra måsten.


Idag har vi varit hos mams. Middag där är inte fel, tack! Sen stack jag och Lilliz till Maxi och fyllde på kylskåpet inför veckan. BLÄ att veckohandla är INTE min grej, fy vad tråkigt. Nästa gång skickar jag älskling igen. Han är mkt bättre på det än mig. Han är BÄST på allt. Så glad att M finns o mitt liv, så glad att jag får dela mitt liv med honom, ÄLSKAR han oändligt mycket. NU soffan och mys i min älsklings famn.



 


Middag hos mormor, fast Snorpan åt bara majskrokar =)

Kommentarer
Så här sa: Pajzon

Alltid gott med middag hos mamsen! ha de bäst å vissna inte om värmen kommer. nu drar jag. ILY

2008-06-29 @ 20:58:49
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Carro

Alice är sötast som vanligt! =) Heja Spanien!

2008-06-29 @ 21:34:17
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0