Ikea

Zzzzzz.. trött ikväll. Hade först planer på att krypa ner i sängen men hamnade visst här ist. Pratade för en liten stund sedan med mina pojkar som ju är på Lalandia nu. Ingen av dem har direkt hemlängtan utan de trivs alldeles utmärkt med att bada och roa sig där. Jag var lite orolig innan de åkte men nu när jag pratat med dem ikväll känns det mycket bättre. De har jätteroligt =) Fast  Lucas är lite ledsen då hans nya mobil (köpte förra veckan) blev stulen igår =(


Ikea! Där har dagen spenderats tillsammans med Bästa Laline och systerstor. Trevligt sällskap och lite shopping kan man önska mer?! Vissa dagar tycks vara som gjorda för det. Köpte nytt porslin till köket, en matstol till Snorpan, kuddar, ljus och lite annat smått och gott. Mest handlade Laline och det var ju också meningen med tanke på att de får sitt nya hus om en vecka. Är verkligen glad för deras skull och tycker det är så kul att de hittat ett hus som passar dem perfekt, men ska inte heller förneka att jag (lite ego i denna sakfråga) trivs fantastiskt bra med att ha Bästa på femminutersavstånd =)  


Ikväll var det meningen att vi skulle åka till J och C, men efter dagens Ikea-besök och en ganska lång tisdagskväll (systerstor med familj var här och det var verkligen trevligt!) så hade jag inte ork att följa med. Dessutom har Alice periodvis varit lite gnällig och missnöjd här hemma under dagen så jag kände att kvällen var som gjord för lite egentid tillsammans med min älskade flicka. Vi åt lite kvällsmat tillsammans sen kröp vi ner i ett varmt bad. Mysfaktor på högsta nivå. En stund på filten hann vi också med innan Snorpan somnade med vällingflaskan i munnen och med sin kind emot min. Låg kvar och gosade en lång stund med henne när hon somnat...

....Imorgon tänker jag vara tillsammans med henne varenda sekund <3


Nattnatt





 



Kommentarer
Så här sa: Carro

tack för idag bästa! det behövde jag! Puss ILY!

2008-06-25 @ 22:54:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Pajzon

Tack sis för 2 härliga dagar med dig. ILY

(Daisy...Daisy)

2008-06-26 @ 10:06:46
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0