Midsommarhelgen

En härlig midsommarhelg är över. Alice första och givetvis hade hon blommor i håret (nåja hatten iaf), klänning och fina sandaler =) Midsommarafton hade vi jättetrevligt. Regnet lyckades komma lagom till midsommardansen så den fick vi hoppa över men annars firade vid sedvanligt med allt som hör högtiden till. Barnen somnade i lagom tid och trots att det var riktigt kyligt ute på kvällen/natten så satt vi kvar på altanen till klockan närmade sig 02.30 och tjatade och skrattade =)  Ingen ville gå in så vi tog ut filtar, tände värmeljus och värmde oss ytterligare med lite vin och öl =) J, C, E och E var kvar till igår em. Vi var ute och gick en runda, grillade lite (av det som vi egentligen skulle grillat i fredagskväll - men inte orkade) och hade fortsatt trevligt =) Igårkväll blev inte mycket gjort. M slötittade på fotboll (gäsp - hur tråkigt är inte EM nu egentligen?? Bara skitlag kvar om man bortser från Spanien..) och jag satt en stund vid datorn. Idag kommer mina gospojkar hem, men på tisdag åker de igen. De ska till Lalandia med mina föräldrar  vilket grabbarna givetvis ser fram emot massor.

NU dax att göra gröt till sötaste Snorpan.

Men först (på begäran) en bild på vääääärldeeeens finaste midsommartös:



ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG min stjärna <3

Kommentarer
Så här sa: Carro

Fiiiiin blogg du gjort love! Visste att du skulle lära dig =) Tack förbilden på Alicen! Sötast ju!

2008-06-22 @ 16:51:04
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Jennie.T Broby

Va inne och tittade lite på din fina blogg.gud vilka underbara barn du har.Hoppas att allt är bra med dig.Kram Jennie

2008-06-22 @ 19:44:25
Så här sa: Pajzon

vilken midsommar tjej fin som tusan, men de är ju pojkarna oxå. Tack för senast, ses snart igen. ILY

2008-06-23 @ 15:58:25
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0