Morning måndag!

Måndag igen, spelar ingen roll när man ändå är leeedig jämt =) Älskar verkligen mammaledigheten! Orkade faktiskt kolla på matchen igår och gött gött gött att Spanien vann!! Räddade liksom hela EM som i övrigt varit ganska ointressant sedan Sverige åkte ut och kvartsfinalerna till största del bara bestod av tråk-lag. Men Spanien gillar vi =) Härligt!

Så vad händer idag. Inga uppspaltade planer, men förhoppningsvis blir det något kuligt En promenad med Snorpan hoppas jag på och då helst inte i ösregn.  GE mig sol och strandväder!!  Om en stund kommer Bästa på frukost. M är just nu och handlar frallor, mumsa! Alice börjar nog så smått att bli grötsugen så det är väl bäst att sätta fart. Från smågnäll till panikhungrig är sekunderna inte många ;)



Hoppas på promenad idag med fina Snorpan och nya fina sittdynan i vagnen =)

Kommentarer
Så här sa: Pajzon

Visst va de ett kanon bra slut på EM, hoppas ni får sol nu när inte jag är hemma å kan lysa över dig :) ses snart älskade sis.

2008-06-30 @ 10:16:49
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Carro

Tack för frukosten! Fina Alicen då!!! ILY!

2008-06-30 @ 12:20:52
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0