Mysmorgon

Myyyysmorgon med Snorpan. Först lite bus och gos på skötbordet sen åt vi en lång frukost tillsammans. Gröt till Alice och den smakade tydligen utmärkt för idag tömde hon hela skålen =) Alice gillar verkligen sin matstol (som jag köpte på Ikea igår, en enkel men praktisk stol med avtagbara ben så den är smidig att ta med sig) och hon orkar sitta kvar länge vid bordet nu när hon sitter riktigt. Meningen var att vi skulle ha stolen på altanen och hennes triptrap i köket, men triptrapen ligger i delar i förrådet... den skulle ju bara målas först. Så vad händer idag? Inte mycket antar jag. Ska rensa ur det gamla från köksskåpen och fylla på med lite nytt porslin. Sen får jag se.. Hade önskat att det blev lite strandväder nu, känner faktiskt mig i stort behov av sol och värme.



MYSIG morgon med VÄRLDENS FINASTE FLICKA <3

Kommentarer
Så här sa: Pajzon

Hon är verkligen en mysis "bebis" bra att hon gillade sin nya stol. Ha de bäst. ILY

2008-06-26 @ 20:11:48
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0