Nighty måndag

Inte blev det mycket gjort idag inte. Nu börjar jag bli rastlös, vill verkligen ha sol och strandväder och därmed ett självklart alternativ att välja på to-do-listan. Att bara gå hemma gör att man knapp får något gjort. Visst finns det en miljard saker man skulle kunna påbörja, fixa och ordna men jag känner mig oinspirerad och omotiverad att ta tag i saker här hemma just nu. Jag vill njuta ledig, inte städa! Imorgon ska vi iaf hjälpa Bästa Laline att påbörja flytten. Det ska bli kul. Skönt när man kan vara till hjälp.


Nighty


Ge mig!!!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

tusen tack för all hjälp! hade inte fixat det utan er! ILY!!!

2008-07-01 @ 23:44:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0