Syskonkärlek <3

Egentid framför datorn, ja det är egentid det också. Lillasyster sover, bröderna brothers är kompisar (för tillfället) och umgås med varandra. Då får man passa på. Snart står man väl med en nacke i varje hand och meddelar högt att: jag bryr mig inte om vems felet är, bara ni slutar skriiiiika!!! =) Nåja så illa är det kanske inte, men det är allt lite speciellt det här med syskonkärlek. Lucas och Linus har ofta väldigt svårt att vara ifrån varandra, men trots det så kan de stundtals inte vara tillsammans alls =) Räcker att en av dem är hos en kompis så går den andra av och an och undrar. När kommer han hem, NÄÄÄÄR kommer han hem? =D

Så vad händer idag?? Ingen aning. Ska åtminstone se till att tvättkorgen blir aningen lättare och att jag med Snorpan i vagnen kommer ut på den där långa långpromenaden jag tänkt på, men som trots det inte blivit av på  flera dagar nu.

*UÄHHHÄÄÄÄÄ* nä inte pojkarna som bråkar, men lillasyster e vaken =) Och Lucas och Linus står redan vid sängen =)


<3 Syskonkärlek <3


<3 Mitt hjärta delat med tre <3

Kommentarer
Så här sa: Marie

Vilken fin bild på så goa barn! Ja nu måste dom slå Ryssarna heja Sverige!! Kram

2008-06-15 @ 13:35:21

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0