Uppdatering

Måndag! Kände mig ovanligt pigg när det var dax att kliva ur sängen idag. Babymassage i förmiddags och det gör susen för nu sover Snorpan gottgott och har gjort så sedan vi körde hem kl 11. Hon märkte inte ens när jag flyttade henne från bilstolen till sängen =) Så fort hon vaknar och har fått gröt ska vi gå ut och njuta av värmen *älskar* I em ska vi till jobb och hälsa på. Känns kul att hälsa på där, men har absolut ingen som helst längtan tillbaks dit just nu. Vill vara hemma och bebismysa så länge det bara går.

I lördags var det tjejträff hos Jessica. Var innan dess på fotboll med Lilliz och det var riktigt kul då han fick göra två mål och givetvis var märkbart stolt över det. Sen var jag hemma och vände, fixade till mig, bytte kläder och fick skjuts till stan av C och L =D In på systemet, mötte upp J och AL där och köpte lite cider. Sen bar det hem till J för en cider och massa tjat, var ju så längesen vi träffades! Därefter tog vi en shoppingrunda på stan. (En kort Sverige-bodysuit till Alice blev mitt fynd, hon måste ju givetvis också få vara äkta SWE-supporter nu när EM snart drar igång). Närmare kvällen gick vi till Banken, käkade och drack gott. Dit kom även S och det var supertrevligt! Vi traggade och skrattade galet mycket, det var verkligen lyckat! Efter några timmar på Banken vände vi hem till J igen och då skulle de andra inta lite mer vin och cider. Själv kände jag mig helnöjd med eftermiddagen/kvällen och dessutom hade jag en enorm längtan efter bebis där hemm, har aldrig varit utan henne så många sammanhängande timmar ju! Det gick visserligen bra för både mig och Alice men jag ska ju inte förneka att det stundtals var ganska jobbigt, åtminstone för mig. I vilket fall så är jag supernöjd med lördagen, det var en kanon tjejdag/kväll med allt vad en sådan bör innehålla =)



 

image142
TACK sweeeeet J för en fantastisk lördag =)

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0