Mycket stan idag

Babymassage i fm, sen blev det en tur till stan. Först lite lunch med systrar och mams - sen in till Vincent och där blev det nya skor til Lilliz och Alice (allra första=) I em kom Bästa Laline hit, först lite fika sen ny runda till stan. Där träffade vi Lucas och så fick vi fixat nya skor till han också.  Efter det så letade både jag och Bästa nästan ihjäl oss efter kläder till studentfesten imorgon. Fast tro det eller - typ  fem i sex rusade vi (utan några som helst förhoppningar) in på Vero Moda och YES där satt den =) Hittade finfina kläder båda två. Ikväll har jag varit hos Bästa, tjatat en massa och hjälpt henne att packa lite. Känns lite vemodigt att flytten bär ifrån stan, men självklart är jag jätteglad för deras skull. Tur vi har Fordarna så vi kan köra och hälsa på varandra ;) Måste nog bli en hel del för jag känner mig lite halv när det gått många dagar utan Bästa, men förhoppningsvis ses vi mycket mycket även framöver.

Nä.. nu duschen!

Men först en bild på de allra första Snorpan-skorna =) So sweeeeet:




Kommentarer
Så här sa: Carro

Klart vi kommer ses love, måste vi göra! TACK för idag, du är bäst!

2008-06-04 @ 22:25:52
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0