:'(

Inget intressant att hämta här idag. Är enbart trött, tråk och ledsen. Ibland känner man sig så jäkla liten, ynklig och bedrövad. Hur vet man att rätt är rätt och fel är fel?!! Och vad gör man när man inte är säker på vilket?  Vilka märkligt tvära kast livet gör med en... Lucas sa en dag för längesen till mig: Mamma om du är ledsen så tänk på något roligt. Tänk på den där dagen då jag eller Linus föddes. Klok kille. För tänk om man hade förmågan att se livet ur det perspektivet jämt. Ständigt vara glad och tacksam för det man har och för det man fått uppleva. Vad enkelt det skulle vara. Fast, som någon klok sa, ibland måste man bestiga berget för att skymta dalen.

Fy fan vad trött jag är, skulle behöva sova hundra timmar i ett svep, men innan dess skulle jag behöva hundra timmar i din famn. Jag älskar dig. M.




Kommentarer
Så här sa: Marie

Vilken klok kille Lucas är! Ibland måste man bara få vara ledsen o deppig tänk o va på topp alltid orka det. Puss o Kram Marie

2008-06-13 @ 21:48:14

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0