Magiskt

Fredag som bjöd på solsken och vår i luften, härligt med andra ord! Var på BVC, mammagrupp i förmiddags. Vi provade på en enkel form av babymassage, vilket var väldigt trevligt... om nu bara en viss liten bebis låtit bli att mitt i massagen bjuda på världens bajsunderhållning över halva golvet och hela sin Laban-filt. Man kan lugnt påstå att det märks när Alice är med =)


I eftermiddags var Linus var med mormor i stan, de åt middag och såg på bio, Laline var snäll och passade Snorpan och jag å Lucas var och kollade på Joe Labero.  Det bara måste finnas en logisk förklaring bakom all sorts trolleri och magi, men förställningen vi såg idag var helt galen. Man fattar ingenting av det som händer på scenen, man ser ju att det händer - men frågan är hur f-n går det till??? Massor av helgalna nummer och han avslutade det hela präktigt genom att sväva! Efter att ha sett honom live börjar så smått den förnuftsenliga delen i min hjärna att vackla - jag undrar på riktigt om den mannen är mänsklig?


FBK vinst idag och ikväll var det roligare att tillhöra deras supportrar =) Gött, än är det inte kört. Jag såg matchen och det är kul att kunna konstatera att Mattsson slutat sova. Hoppas matchen ikväll gav mersmak och att det har vaknat en hel drös med värgar i Karlstad nu.

image82
En glad Lucas får autograf av Labero =)

image83
Alice kollar på FBK!!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0