Måndag igen!

Så var helgen över igen och det blev en ganska lugn sådan. I lördags Lucas spelade cup i hockey och jag var iväg med honom. På kvällen såg vi melodifestivalen här hemma. Laline kom hit, Linus jobbade så han kom senare. Gillade Sibels låt, la inte riktigt märke till den i deltävlingen, men den va bra! Tyckte nog Snorpan åxå, hon satt först helt stilla å kollade på tv´n å sen började hon prata högljutt Gaaaaa Gaaaaaa Aaaaaaa ? Själv bidrog jag faktiskt med en röst och jag la den på Nordman. Inte alls för att jag gillar låten, utan för att jag som så många andra ogillar den kvinnliga sångerskan i duon som utgjorde deras motståndare. Efteråt hade Carola sagt att folk kanske börjat tröttna på dem. Tror jag inte alls, tror bara folk är vansinnigt trötta på henne. Hur som helst, final på lördag =) Spännande!

Igår var det en väldans lugn dag. Blev en skön sovmorgon och en sen frukost. Tvättade å fixade lite här hemma och senare tog jag, Snorpan å grabbarna en härlig promenad. På kvällen kollade vi på sporten, där visades valet av motståndare till sm-kvarten. Färjestad-Frölunda, wow det blir kul - men tufft! Heeeeeeeja Färjestaaaaaaaaaad!!!!!!!!


image69
Snorpan på promenad! Fina FBK-nappen i munnen =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Bra att FBK fick Frölunda. Tycker det hade varit värre om de fått Timrå! Men imorron börjar det o det ska bli kuuuuul :) Fin Snorpis är i nappen! ILY!

2008-03-10 @ 17:07:54
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0