Påsk, dop å FBK

Hade ju önskat lite vår å värme så här i påsktider - men ooops då kom visst vintern istället, ja det är nåt helsjukt med vädret :S Har inte blivit så mycket påskande här hemma, är väl egentligen inte så mycket för påsken heller,  brukar mest uppskatta den extra ledigheten som den vanligtvis medför. I år är jag ju ledig oavsett påsk, helg eller vardag =) Den här påsken ägnar vi mest oss åt Alice dop. I torsdags var det iaf stjärn-torsdag (enligt Lilliz) och jag var i stan å färgade håret. Igår var vi mest hemma, tog en lång, välbehövlig sovmorgon, gött.  Imorse var det påskäggs-letning å glada barn! Alla hittade sina ägg, med liiite hjälp av Laline hittade även Alice sitt =) Nåt godis blev det inte - men iaf en sockersöt body med moln på! Idag har vi varit och dukat å fixat maten till Snorpans dop som är imorgon. Blev jättenöjd med dukningen, så FINT!!! *TACK Laline å Lajnus för all hjälp - ni e BÄST!* Snorpan kommer va världsfinast imorgon (e hon ju alltid), farmor har gjort hennes dopklänning å den är verkligen superfin! Ikväll blir det hockey (Färjestad - me löööve) och eftersom matchen spelas i LLA så får den förhoppningsvis avgöras på isen den här gången. Helsjukt det som hände i Frölundaborg senast... Så sjukt att det knappt ens är värt att kommentera.. Inte ens på den nivå Lucas å Linus spelar har man okunnigt folk i sekretariatet och där ser man dessutom till så man har en fungerande klocka. Jag hoppas innerligt att FBK vinner ikväll, ja det hoppas jag ju jämt men med tanke på det som hände senast kommer göra rejält ont i FBK-hjärtat om de skulle förlora den här avgörande matchen i kvartsfinalen. Men det tror jag inte de gör...

Jag å Laline ska iaf heja fram våra värgar till semin här hemma från tv-soffan!!! *Spelare flyger in i särgen alla lag rädda för värgen!! FÄRJESTAD å FÄRJESTAAAAAAD vårat kära FÄRJESTAD - stärka, ärga värgar Karlstads mästarlag!!!*

image71

Kommentarer
Så här sa: Carro

Glad att kunna hjälpa till. Dukningen blev superbra, så fiiiin! Och hur gött va det inte med en semifinalplats idag då? Härligt värre! Ses imorron! ILY ILY ILY!

2008-03-22 @ 22:53:42
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0