Klänningval?!

Varit på BVC idag, Snorpan växer så det knakar. 6440g nu och 63 (!) cm, min lilla bebis blir ju stor =/ Snart dax för babysim. Lucas ska följa med idag, han är så otroligt glad för Alice och har i flera veckor frågat om han inte kan få följa med när hon babysimmar. Igår hade han förklarat för sin lärare, som gav han ledigt för att få följa med lillasyster =) Efter simturen ska det planteras lite här hemma. Tomater, jordgubbar och smultron till pojkarnas stora glädje, sen köpte jag lite annat gott åxå som förhoppningsvis ska förgylla en och annan sallad till grillmaten i sommar =) Jisses vad man blir på bra humör av det här härliga vädret. har egentligen bara ett dilemma.. Hängt undan två klänningar på Po.p och en av dem ska hämtas i em. men vilken??? Gillar båda ju, men med tanke på Alice garderob ser ut så kan jag inte hitta någon som helst anledning att välja båda =/


image124image125
Den turkosrandiga? Eller en singoallaklänning med samma tryck som på linnet här ovan?

Kommentarer
Så här sa: Carro

Alltså den randiga är ju bara så fin med ett par vita bralls till! Den tycker jag iaf är mest somrig :) ILY!!!

2008-05-06 @ 12:36:05
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0