Lugn lördag

Lördag igen och det känns väldigt lugnt. Mina grabbs är hos sin pappa och M´s pågar är på semester med sin mormor. Märkbart tomt här. Bara M, jag och Snorpan hemma, varav två av de precis nämnda ligger och vilar just nu. Med tanke på att jag sitter här så är det enkel matematik. Åkte en runda till Åhus innan. Blev en liten promenad och en god sallad till lunch. Blev också en ny bodysuit till Snorpan. Var en runda på EKO:- innan vi körde hem igen. Vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om. Kanske tar vi en promenad till stan och käkar nåt. Kanske blir det schlager, fast helt ärligt så är jag inte särskilt sugen på det. Känns uttjatat för längesen.

Nästa lördag blir det iaf fäääst! Ska på tjejfest hos Jessica. Whaaa känns som om det är hundramiljardertusen år sedan jag var på tjejfest!  Tänk om jag glömt hur man gör, känner mig som ett ufo och sitter som en tråktyst trebarnsmamma i soffan och knaprar salta pinnar hela kvällen?! Fast.. Nää.. det är nog ingen risk - min trut brukar glappa rätt bra när det är tjejpartaj och vi brukar ha väldans kul.  Inte utan att man längtar lite :)

Och YES nu har min favvo-Fredde börjat blogga. Äntligen.

image138

Bara för att hon är den finaste flickan i världen <3


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tittade du på schlger? Det gjorde vi, eller jag sov om vartannat, vilket mög! Fin bild på snorpan, som vanligt! :) ILY!!

2008-05-25 @ 09:54:45
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0