Mammasdag

Morsdag, visserligen förtjänar en mamma uppvaktning kontinuerligt men själva dagen är ett kommersiellt jippo om du frågar mig. Mamma var iaf här och blev då uppvaktad med ett foto på familjens senaste nyförvärv, ett väldigt fint foto på en väldigt fin bebis. Skulle egentligen kört hem till mams och fikat men när skötväskan var packad, Snorpan satt i bilstolen och jag skulle låsa dörren slog det mig att nycklarna var inlåsta i bilen. M är på fotboll så hans nycklar blev vi inte heller hjälpta av.


Är lite söndagsseg idag. Var en lugn kväll igår, det blev schlager (om man nu kan kalla det så), hämtmat framför tv:n och ett par glas vin till det. Det är förbaskat skönt att stundtals göra inget och istället endast vara. Åtminstone njuter jag av att få krypa upp i soffan ensam med M ibland och bara känna hur jäkla underbart livet tillsammans med den jag älskar är. Jag inser att jag är lyckligt lottad som får dela mitt liv med honom.


Idag ska jag iaf försöka få lite gjort. Tvätten kallar, kylskåpet gapar tomt och toaletten skulle behöva en dusch av Ajax. Men först ska jag ta upp min flicka som vaknade precis nu och i och med det så känns det som om allt det andra kan vänta en stund till.

image139

I ram blev den här bilden en perfekt morsdagspresent.






Kommentarer
Så här sa: Carro

Schlagern borde verkligen bojkottas nu. År efter år säger jag att nästa år ska jag inte titta, men lik förbannat så sitter jag där! Iaf så är det skönt med lugn och en tur till Åhus nu ska sitta fint! Vi ses snart! ILY! Snoprpan är finast som alltid :)

2008-05-25 @ 15:17:31
URL: http://carolinus.webblogg.se
Så här sa: Marie

Jag håller med det är verkligen överskattat det där med morsdag! Men gud vad söt hon är o en helt underbar klänning, Ha det bra det är ju trotts allt morsdag =)

2008-05-25 @ 15:35:18
Så här sa: ivfpappan

Hej Mandis!
Tack för ditt fina inlägg på min blogg. Helt otroligt att du gått igenom samma sak som vi gör nu! Gissar att den lilla tjejen på bilden är ditt "IVF-mirakel". Vad söt hon är! Fantastiskt! Lycka till med allt!

2008-05-25 @ 17:53:00
Så här sa: Pajzon

jätte söta goa bebis. Schlagern va en ren katastroff,tror de hade gått bättre med Chrille på scenen! puss

2008-05-26 @ 14:30:17

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0