Söndagslugn

Jag älskar det här vädet! Och nu när altanen äntligen är (i stort sett) färdig är det ju bara så underbart.  Konfirmationsfest där igår, mysig frukost där ute imorse och ikväll blir det grilla. Äntligen känns det som om livet börjar komma ifatt. Alice har varit mycket gladare de två senaste dagarna då vi haft massor av tid till  henne. Hon är egentligen en väldigt enkel bebis om hon bara slipper för mycket ståhej. Imorgon får det bli en promenad in till stan, sommarvärmen kastade omkull en ordentligt och det är dax att inventera bland pojkarnas kläder.  Alice garderob är ganska välfylld, men den behöver faktiskt förnyas ytterligare med lite t-shirts, korta leggings, korta pyjamaser och nej tyvärr behövs inte alls någon klänning =( 

Ååå vad jag önskar att denna sommaren kommer bli riktigt fin. M ska vara ledig mycket i sommar, vilket också innebär mycket tid tillsammans. I sällskap med dem jag älskar njuter jag verkligen av livet.


image127

image128

Kommentarer
Så här sa: Carro

Va bra att ni äntligen fått lite lugn! Det behövs! Njut av vädret o grillningen ikväll, man vet aldrig när värmen försvinner ;) ILY!

2008-05-11 @ 18:30:07
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0