Ensam kväll

Blev ingen städning i tvättstugan ikväll. Blev Eko istället och nya gardiner, påslakan och lite annat  till sovrummet. Kommer garanterat inte greja i tvättstugan imorgon heller, nu har jag ju fått annat att göra :) Mycket svart och vitt blev det, snyggt! Efter Eko var det lite vanligt kvällsbestyr här hemma och sen var det Oskyldigt dömd på tv. Inget vidare idag tyvärr men smoothien till var iaf god :) Just nu sitter jag mest och njuter av min ensamhet. M är och tränar och ibland är det förbaskat skönt att få vara ensam en stund.

Hade egentligen tänkt fixa lite med årets julkort men hamnade visst här ist. Satt precis och kollade efter lite julklappar till Alicen. Lite knasigt är det att hon fyller år så nära julen, allt blir liksom samlat på en gång. Det är betydligt enklare med julklappar till grabbarna som ju i god tid fixar till den egna önskelistan :) Fast Alice har också en liten lista. (Tur att henens mamma förstår ;) Förutom en minikånken (rosa) och en Brio-spis så önskar hon sig bl.a. den här :





Bild lånad från: micki.se

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Kul att du hittade gardiner, fint med svart o vitt! Cool vagn! Kram Marie

2008-11-13 @ 06:20:48
Så här sa: Sandra

Hej Amanda!

Vad kul att hitta din blogg! Så mysig och Alice är ju bara sååå söt.

Hoppas allt är bra med er. Det är det med oss.

Ett tips angående dockvagnen! Jag köpte en till Vera på BR. Den var billigare där än på Ekohallen. 299kr. På Ekohallen tar de 349kr har jag för mig. På BR hade de tyvärr inte bäddsetet men det finns ju på EKO. Vi ses på simmet!



Kram Sandra (i BVC-föräldragruppen)



Ps. Jag skrev lösen till min blogg i e-mailfältet. ds.

2008-11-13 @ 10:16:08
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Men vad ska jag köpa till Alicen då? Hon har inte sagt till mig vad hon önskar sig! Va tråkigt att Oskyldigt dömd inte va så bra, jag som ska se det idag. Men först ska jag äta! Ses imorron! ILY!

2008-11-13 @ 14:25:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

Taaaack =)

Vem e inte toppen på föräldraråd om du,3barnsmamma som du är =)

Taaaack!

Den där vagnen är bara sååå söt!

Hoppas ni har en mysig kväll och att Sötnosen er mår bra!

Kram

2008-11-13 @ 19:54:59
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0