Glögg och bak

Lördag och det har gått i ett. Upp och iväg imorse med Linus som spelade hockeymatch i Osby. Gick inget vidare och det var en sur Lilliz vi hade med oss hem. Alice gillar inte ishallar precis, hennes humör var sådär kan jag medge. Jäklar vad hockeyn tar tid på helgerna! Lucas har varit iväg med sitt lag på aktiviteter hela dagen och imorgon ska han upp klockan sju för att åka till Jonstorp och spela match =/ Tycker uppriktigt sagt att det är FÖR mycket...

Ikväll har älskade och jag gjort glögg. Mums när den är färdig! Sen passade vi (mest älskling) på att baka lite också och samtidigt som vi gjorde det så lagade vi god middag. Effektiva som tusan :)

Nu lördagsmys i soffan. Är ganska uppe i varv så jag får se om jag pysslar vidare med julkorten lite ikväll :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Va effektiva ni är :) Men tanken på jul får mig att oxå bli det! Hoppas glöggen blir bra! Hoppas vi kan ses snart :) Pusskram ILY

2008-11-16 @ 18:06:28
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0