Hos fotografen

Idag har vi varit och fotograferat Alicen på Atelje Ingvar i Broby. Alice fick presentkort där på sin dopdag av gudmor (Carro) och Linus. Vi har medvetet väntat med att utnyttja det då jag tror att det blir lite roligare bilder nu när hon äldre. Nu kan hon både sitta och stå (med stöd) ju :) Alice var lite svår-flirtad (som vanligt) till en början men fotograf Bosse har tålamod och jag tror det betalade sig bra :) Hoppas på mååånga fiiina bilder. Innan fotograeringen var vi inom Po.p och köpte en klänning. Klänningen hade hon på en del bilder men eftersom jag även ville ha "vanliga" vardagsfoto (så som Alice oftast är klädd) så fick hon ha sin nya Molo-suit på några. Efter fotograferingen var vi hos Bästa Carro å Linus och fikade. (Jättetack för det!) Även Hannah och Algot (sööööte) var där.

Ikväll har vi bara njutit hemmamys :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Så här sa: Marie

det blir säkert fina bilder =) kram Marie

2008-11-14 @ 23:45:02

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0