Intensivt!

Undervattensfotografering (lååångt ord;) imorse och tyvärr var inte Alicen på topp, men en bild blev det iaf så vi får hoppas den blev bra. Var inte själva dyket som var problemet för Alice (hon älskar att vara under vatten) utan grejen var den att hon var tvungen och dyka från instruktörens famn. Mammig och pappig som hon är så var det inte alls intressant just idag :/ I eftermiddags var jag på hockey med Lucas och ikväll var det middag hos mina föräldrar. Systerstor med make var också där. Trevligt! Nu är jag sjukt trött, men innan det är dax för sängen så ska jag andas ut ett par minuter tillsammans med älskade i soffan. Imorgon är det hockey och fotboll på schemat. Fullspäckat med idrott, kul men intensivt! Nästa helg hoppas jag få några lugna timmar med älsklingen. Jag älskar att vara tillsammans med barnen, jisses de är ju mitt liv, men helt ärligt så är jag i stort behov av lite egentid tillsammans med min älskade M nu.





Kommentarer
Så här sa: Marie

Hoppas ni hade trevligt hos mor o Borre! Vi hade super duper trevlig jätte god mat o lagom av allt. Tyvärr rinner tiden iväg när man sitter så o pratar så nu blev det sent ikväll igen. Ha en bra dag med all idrott imorgon. Kram Marie

2008-11-02 @ 01:42:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0