Jobbat

Jobbat idag :O Inte så allvarligt som det låter, men några timmar på jobbet blev det allt. Jag ansvarar för vår hemsida och den var allt annat än uppdaterad, men nu är det fixat. Fick också träffat kollegerna och nya chefen. Trevligt! Spelar tydligen ingen roll hur lång ledighet man haft från jobbet för när man sätter sig i fikarummet och tjatar med kollegerna så känns det som om man aldrig varit därifrån :) När jag ändå var där så passade jag också på att lämna in en ny tjänstledighetsansökan :) Mammaledig till september nästa år, gött det! Jag vill verkligen vara hemma med Alice så länge som möjligt och hade jag kunnat välja helt fritt så hade jag nog hållt henne från dagis ytterligare, fast lön måste man ju ha. Men om inte något superintressant jobb ramlar över mig innan så ska jag njuta hemma med Alice i tio månader till.  

I eftermiddags tog vi en runda på stan jag, älskling och Alicen. Var bl.a. på Allfoto och framkallade årets julkort :) Hittade också en perfekt julklänning på PO.P till lilltös, men köpte den inte. Får väl se om det blir senare, Alice ska nämligen till fotografen nästa vecka och då måste hon ju ändå ha något fint att ha på sig :) 

Kommentarer
Så här sa: Marie

Njut av ledigheten så länge du kan!Kul o komma in o gästspela på jobbet ibland! Kram Marie

2008-11-06 @ 06:02:21

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0