Rent hem, ren bebis :)

Såååå nu är det fint i både sovrum och tvättstuga :) Blev jättenöjd med de nya gardinerna och uppfräschningen av sovrummet.  Jag och Alicen grejade till det mesta där i förmiddags innan det var dax för babysim. Gardinerna fixade jag förresten medan min älskling sov imorse, hon vaknade inte förrän närmare halv tio idag heller. Babysimmet var lika uppskattat som vanligt :) Vi skyndade oss dit så hann vi bada en stund i lilla bassängen innan simmet också. Upplever att en halvtimme är alldeles för kort tid nu för mitt lilla vattendjur. Får se hur vi gör nästa termin, det är ju inte gratis att gå och babysimma precis, men frågan är om man verkligen tar sig dit om man inte har någon stående tid? Dessutom gillar jag att få lite instruktioner kring dyk osv.


Ikväll har vi städat tvättstugan. Jodå Alice hjälpte också till, se själv:





Bjuder också på en undervattensbild :) Fick dem idag när vi var och simmade:


*** Underbara vattendjuret :) ***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh vilken fin bild :) Cool! Snart ses vi :-D ILY!

2008-11-14 @ 11:00:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Hej, hej!



Vi följer gärna med till ÖF någon dag. Hade varit kul.

Jag är också i valet och kvalet när det gäller simmet. Vi har missat en del gånger också för att något av barnen varit sjuka. Men frågan är ju, precis som du nämner, om man går dit regelbundet ändå??

Hoppas ni får en trevlig helg!



Vi kan väl höras i nästa vecka ang ÖF.



Kram Sandra

2008-11-14 @ 15:52:57
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0