Segt

Japp lite segt, händer inte så mycket idag. Ovanligt i den här familjen då lördagar brukar fyllas av hockey, innebandy... Ska snart ta en dusch och sen köra och fixa lite paket. Bestämde mig för att Lilliz också får ha en paketkalender i år. Han är ju bara åtta och tycker fortfarande att det är kul. Dessutom kan han inte äta chokladen i chokladkalendern (brukar visserligen göra egen till honom  men han gillar inte den något vidare) så lite paket får det bli :) Ikväll ska vi bygga pepparkakshuset. Lite tidigt, men det är så tråkigt att få upp det precis innan jul. Jag tycker ju egentligen tiden före jul är rmysigast med advent och allt :)

Förresten jag bjuder på gårdagens Lilliz: "Mamma vi har en saga i skolan som heter religion.."   Mamma: en saga? Lilliz: Ja det har ju inte hänt på riktigt, för i den sagan kunde en man dela fem brödlimpor och två fiskar till femtusen människor...  och det sjukaste av allt var att folk blev mätta"   :)

I love him!

Ha en bra lördag




*** Liten Lilliz. Lika söt då som nu ***

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Haha, typisk Lilliz-kommentar :) Söte! Ahhh advent är mys!!! ILY!

2008-11-29 @ 16:21:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Va cool han är med sina inlägg hel mysig grabb =) kram Marie

2008-11-30 @ 20:14:42

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0