Sömntuta

Öppna förskolan idag. Fick väcka Alice 9.20 för att vi öht skulle hinna dit. Lilla sömntutan :) Trevligt hade vi iallafall bland alla bebisar och mammor. Är så skönt att komma till ÖF en stund och göra något riktigt med Alicen, hon älskar ytorna där och dessutom är hon tokig i andra barn så det är ett riktigt favvoställe :) Gangstarpartyt igår var väldigt trevligt. Tyvärr (eller kanske som tur var..) var det inte direkt kläder i min smak så det blev inget inköpt alls faktiskt.  Nåja nästa vecka är det Blingoparty hos en annan babysång-mamma. Kikade in på deras hemsida och tyckte där såg ut att finnas lite kul:)

Efter ÖF tog jag och Alicen en lååång promenad. Inte ofta vädret tillåter det nuförtiden så det gäller att passa på. Alice hatar att sitta intryckt under regnskydd så några längre promenader i vagn blir det inte när det regnar. Idag har jag fortsatt rensandet här hemma. Skönt det! Ikväll är det tvättstugans tur, (hoppas orken räcker till) sen skulle jag vilja ta en tur till Eko:- Är lite sugen på att byta färg på gardiner etc i sovrummet.

 Förresten EN TAND TILL på väg :) Två i överkäken nu.




 
*** FINA ALICEN ***

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Oj vad det pluppar upp betar kul

2008-11-13 @ 18:45:58
Så här sa: Marie

Det var jag som skrev =)kram

2008-11-13 @ 18:47:30

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0