Sova?!

Suck! Alice som man (på dagtid) kunnat lägga i sängen och som till lite lugn musik somnat gott ensam i sin säng är nu alldeles omöjlig med sovandet. Mitt fel. Jag vet. När hon var sjuk somnade jag henne i famnen... Ajabaja! Nästintill en dödssynd om man frågar babyexperterna. Jag förstår varför. Nu. Envisa unge står i sin säng och vrålar najnajnaj varvat med maaaaaammmaaaaa!!!! Nappen har hon för längesen kastat på golvet. Jag orkar inte bära. Men jag har inte hjärta att låta henne stå där och kalla på mig. Lessen och arg är hon ju.

Ghaaaa! Alicen - mamma: 25-0.

Kommentarer
Så här sa: Marie

Man får bära o somna sina barn hur man vill. Klart hos skriker till mamma kommer hade jag med gjort, tänk o stå där ensam när man kan vara två. Kram Marie

2008-11-04 @ 12:20:56

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0