Tjejträff

Söndag och liiiite seg, men bara lite. Hade en fantastiskt rolig kväll igår. Tjejpartaj och humöret var på topp. Det var jag och mellansyster som dragit igång spektaklet. De andra tjejerna visste (som vanligt) ingenting utan de hade bara fått info om tid och plats. Vi började här hemma med lite glögg på min altan. Därefter bar det iväg till Nosaby och vi spelade in en julskiva. Hade det låtit hälften så bra som vi hade kul så hade det låtit fantastiskt :) För jäkla vad kul det var! Resultatet är inte lysande, men det spelar mindre roll :) Efter det så åkte vi hit igen. Litet julbord och varsin julklapp delades ut. Sen fortsatte partajandet i några timmar. Vi roade oss grymt med "norsk kareoke", helt sjukt kul kan jag garantera, måste prova om ni inte gjort det! Ett par hörlurar kopplat till datorn och lite musik i dem. Sen gäller det för de andra att gissa vilken låt man sjunger, det var inte helt enkelt och vi skrattade så vi kved emellanåt :) Sjukast var nog när mellansyster skulle sjunga Blue Christmas av självaste Elvis. Det lät snarare som en guldfisk "bluuuub bluuub bluuue..."  än som en jullåt :) Ja det var verkligen en hellyckad tjejfest.

Efter partajandet här hemma bar det in till stan. Vid det laget var jag ganska trött och stan gjorde mig inte piggare precis. Riktigt tråkigt ute , jag ångrade direkt att jag inte stannat hemma. Var så himla nöjd med allt och det kändes fullt tillräckligt. dessutom längtade jag efetr min kärlek. Stannade knappt en timme i stan sen hämtade älsklingen mig och det var så skönt att få komma hem.

En enda liiiiten nackdel finns dock med tjejpartaj. Det tar en hel del tid att planera, fixa och genomföra och de lediga stunder jag och älskade har tillsammans vill jag vara med honom. Så idag ska jag bara njuta av dagen tillsammans med mina älsklingar.

Tack Mellizz för allt :) och tack alla glada tjejer för en fantastisk kväll :)

Ha en fin söndag


Förresten Alicen har fått en gåvagn som hon bara älskar:





*** TACK snälla mormor och "morfar" för vagnen! Den är toppen :) ***


Kommentarer
Så här sa: Carro

Va roligt att kvällen blev så lyckad :) Alice är så duktig med "Gåendet" och snart kommer hon springa fram! Förresten så vill jag ha hennes önskelista ;) ILY!

2008-11-23 @ 14:37:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ja det var den roligaste kvällen på mycket länge, visst är vi bäst =) blue blue. Stan var tråkig vi skulle stannat hos dig o fortsatt sjunga. Vi ses på tisdag kram o tusen tack än en gång =)

2008-11-23 @ 16:14:44
Så här sa: Sandra

Söta Alice med gåvagnen... Vera har också en som hon tultar omkring med. Hon blir vansinnig när hon går mot en vägg och inte kommer vidare :-)



Det låter som att ni också hade en toppenkväll! Det är så kul med tjejfest. Vi var i Nosaby en gång och spelade in en skiva på en möhippa. Fantastiskt kul. Låten spelades upp på bröllopet och det lät förfärligt :-D

Jag siktar på att komma till ÖF. Halv tio blir utmärkt! Ha det gott tills dess!

Kramis

2008-11-23 @ 19:37:46
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sis

Tack tack för en super trevlig kväll, visst hade vi kul speciellt hemma hos dig. Mellansis lät verkligen som en guldfisk.



Härligt att Alice är så duktig.

PÅK

2008-11-24 @ 08:07:19

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0