Torsdag...

...innebär snart Fredag! Jag längtar. Känner att den kommande helgen är välbehövlig. Imorgon ska jag och älskade ha lite tid för oss själva. Bästa Carro ska passa Alicen. Känns tryggt och bra :)

Idag är jag seeeeg. Alice vaknade inatt och vi la såklart henne hos oss, men det funkar bara inte. Varken jag eller lilltös sover bra. För det första ligger hon allt annat än stilla i sängen, (vanligtvis vaknar hon a´la Pippi med fötterna på kudden på morgonen) och när hon ligger hos oss så jagar hon mig, jag flyttar - hon kommer efter, hon gnäller, vill ha nappen, snurrar, sparkar och kan inte sova något vidare alls. Jag märker henne hela tiden och därför sover inte jag heller. Visst det är mysigt att gosa Alicen, men nattetid behöver vi sova.

Idag är det babysim på schemat. Tyvärr har Alice nästan precis somnat (själv i sin säng, efter liite kamp!) så jag lär få väcka henne, inte bra. Brukar vara ganska gnälligt då hon blir väckt. Hoppas badet kan få henne på bättre humör :)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0