Torsdagmorgon

Torsdag - och jag känner mig helt orkeslös. Vaknade inte alls så pigg och glad som jag hoppats på utan är mest trött och tråkig. Idag tänker jag inte göra ett skit här hemma. Känns som om mitt liv den senaste tiden gått ut på att hålla ställningen i vårt gemensamma hem, men idag får någon annan ta över det.. Jag tänker njuta ledig och njuta ALICE. Ska åka in till badhuset lite tidigare så vi hinner med en god stund i den lilla bassängen innan babysimmet. Vet att det kommer glädja min flicka. Underbara Alicen. Hon sover nu, men jag längtar tills hon vaknar. Så jag får tanka lite Alice-gos och hämta ny energi. Ser fram emot en dag med min stjärna.





*** Finaste flickan i världen ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Är det julabadet ni ska ta? Kram Marie

2008-11-27 @ 10:38:48
Så här sa: Stora sis

Ibland behöver man bara få släppa på allt tråk som tillhör ens hem, städa, laga mat, tvätta bla bla bla... De finns andra viktiga saker i livet. Jag hoppas du å söta Alice får en mysig dag tillsammans. ILY pussåkram

2008-11-27 @ 11:29:04
Så här sa: Miian

Mysa gosa och skratta är viktigare än disk städ och tvätt.

Så hoppas verkligen att du SKET i att pula hemma idag och att simmet gick bra!

Ang vagnen va jag inne igår,slut igen.

Kommer antagligen in idag eller lördag?

Så vi får se om vi köper den där eller drar t Eko så man kan köpa alltihopa isåfall.

Men tack för tipset =)

Kramkram

2008-11-27 @ 14:07:33
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Carro

Hoppas du o Alicen har/har haft en mysig dag utan en massa måsten :) ILY!

2008-11-27 @ 14:14:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0