T*R*Ö*T*T

Jag är helt slut, vet inte varför jag sitter här för egentligen har jag inte ork Städat, rensat, skurat och gjort rent. Höll på hela dagen igår och fortsatte imorse. Vet inte var energin kommer ifrån men plötsligt är jag på värsta rensa-ut-humöret. Igår var det bl.a. skafferi och frys. Idag var det först kylskåpet och sen Lucas rum som fick sig en rejäl uppfräschning. FEM timmar i Lucas rum, men nu är där sååå fint. Nya gardiner, ny matta och en massa kastat :) Nästan början till adventsfint ju :)

Babysång har vi iaf hunnit med idag. Lika trevligt som valigt.

Nää nu dax för en snabbdusch, sen stupa i sängen!

Förresten, Alice har fått en tand till! Jupps den första i överkäken och den tittade fram riktigt i lördags. Tur för lilla Skörpan, ett tag skapade hon ju lite oro och förundran över att hon väldigt länge bara hade en tand, men tänka sig - det kom fler :)

Natti

Kommentarer
Så här sa: mormor

Vad kul en tand till . Roligt att det blev bra på Lucas rum.

2008-11-11 @ 10:07:06
Så här sa: Carro

Va duktig du är som rensar, städar och gör fint! Kom med lite energi till mig. Jag behöver det! Trött på att vara trött nu!



Nehe, kom det verkligen fler tänder??? HAHA! ILY!!

2008-11-11 @ 13:19:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

grattis till tanden sötnos!

Skönt att ha utrensat,tyvärr krävs det allt för ofta här hemma :(

Attans va man samlar på sej!

Hoppas du hittar massor på Gangstar!

kram

2008-11-11 @ 20:21:07
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0