Nedräkningen har börjat

Ännu en morgon som inte gick enligt planerna. Lilliz missade skolbussen och det blev lite kaosartat. När han äntligen kommit iväg till skolan njöt jag, Alice och Lucas (som har studiedag idag) en långfrukost. Därefter bar det in till stan en snabbrunda. Var bl.a på BR och kollade om  dockvagnen som Alice ska få i julklapp kommit in (Snälla Sandra tipsade mig om att de hade den på BR, TACK!) Tyvärr fick jag inte med vagnen hem då den inte skulle komma förrän i eftermiddag. men den är undanlagd iaf :) Så nu är en julklapp till så gott som fixad. Hela två paket, det artar sig :P En månad kvar till julafton. Man får tycka vad man vill om julen, julklapparna, advent och allt annat som hör till. Jag älskar det :) Jag njuter av att gå en runda i stan, titta på julskyltningen, höra julmusik och fixa någon klapp. Stämningen är härlig och så länge man undviker  hysterin så är det en fantastiskt tid. Jag njuter också av vetskapen om att snaaaart ska stjärnorna upp och huset ska adventas. Tänker definitivt tjuvstarta. På onsdag eller senast torsdag lyser  det stjärnor i våra fönster :)

Efter stan idag var det babysång. Vi försökte oss på att ta ett gruppfoto på barnen idag. Haha, det gick sådär kan man säga. Flera var på väg ifrån madrassen innan vi ens fått upp kameran. Tror faktiskt inte vi fick en enda bild där alla var med :)

Näpp nu väntar tvättstugan, sen middag och sen Friskis.

Förresten, åh vad skönt det är med den bitande kylan som är ute nu. Härligt frisk luft. Såhär fin var Alicen på vår söndagspromenad igår:




*** Värmande vinterkläder på älskade Stjärnan!***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Jaaa snart ska det pyntas :) ILY!

2008-11-24 @ 16:57:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ja det är så mysigt med advent o allt som hör till,jag med bara älskar det stjärnor, stakarna o paket som man får gömma o så kul! Kram Marie

2008-11-24 @ 22:24:04
Så här sa: Miian

myspys dag!

Måste inom BR imorron och se om dom har vagnen kvar vill me ha

Visst är kylan härlig,när den är sådär "skön" som den varit senaste dagarna!

Hoppas allt e bra med er _=)

Kram

2008-11-25 @ 20:04:26
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0