En bra torsdag

Tack för era gulliga kommentarer :) Blev precis en så bra dag som jag önskade imorse. Struntade i det mesta här hemma och har njutit Alice hela dagen. Vi tog först en tur till stan i fm. Var inom po.p och hittade bl.a. en pyjamas jag vill ha i julklapp :)  Sen var det baddax och vi var där riktigt tidigt idag. Det är fler i vår babysimgrupp som gör som vi nu och åker dit tidigare. Kul det för barnen känner ju igen varandra och "leker" tillsammans en stund i lilla bassängen innan det är dax att simma. Efter badet var Alice helt slut. Jag fick verkligen kämpa för att hålla henne vaken hela vägen hem. Sjöng och tjoade så stackars bebis inte kunde annat än vara vaken :P Väl hemma fick det bli en flaska välling och sen sov hon i över två timmar! Linus kom hem precis när hon somnat så vi fick en mysig em tillsammans. Fixade lite mellanmål, fikade, gjorde läxor, satt och pratade och Lilliz passade även på att revidera önskelistan ytterligare :)

Ikväll var vi på ÖB och köpte lite schampoo och annat som det går en hel del av här hemma. Kanske är tur att det är fyra grabbar och inte tjejer vi har :) då hade vi förmodligen behövt fylla på lagret betydigt oftare :)

Imorgon ska jag och mammorna göra stan :) Först blir det Barbacka med fika och lek sen har vi planerat lite julshopping om vädret (och bebisarna) tillåter det :)

Bestämde förresten idag att vi fortsätter simma nästa termin. Har inte hjärta att sluta, min älskade badoman skulle förmodligen aldrig förlåta mig :)




*** Galen i vatten***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Ni verkar ha haft en trevlig dag! Ha nu en trevlig helg med det ska vi ha =) kram Marie

2008-11-27 @ 22:17:41
Så här sa: Carro

Ja hon är ju en liten groda :) Ha en mysig dag på stan imorron! ILY!

2008-11-27 @ 22:24:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

Vilken underbar bild!!!!!

Skönt att ni hade en bra dag igår,ha en minst lika mysig fredag =)

Tror du tog ett bra beslut om simmet,blir ju lätt att man säger man ska gå och bada ensam,sen blir det inte av.

skönt att ha en fast dag att bada på =)

Kramkram

2008-11-28 @ 10:07:06
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Miian

Vilken underbar bild!!!!!

Skönt att ni hade en bra dag igår,ha en minst lika mysig fredag =)

Tror du tog ett bra beslut om simmet,blir ju lätt att man säger man ska gå och bada ensam,sen blir det inte av.

skönt att ha en fast dag att bada på =)

Kramkram

2008-11-28 @ 10:07:16
Så här sa: Sanna

nawww va söt! :D

2008-11-28 @ 18:24:36
URL: http://sanylee.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0